۵ نکته اساسی در رابطه با افزایش فالوور اینستاگرام و رونق بخشیدن به کسب و کارهای اینترنتی

در اینترنت مقاله‌های زیادی در رابطه با افزایش فالوور اینستاگرام وجود دارد. ما در این مقاله ۵ نکته اساسی را به شما مخاطبان عزیز معرفی خواهیم کرد که با رعایت آنها می توانید رشد چشمگیری در اینستاگرام داشته باشید.

اینستاگرام از شبکه‌های بسیار پر طرفدار و رایج اینترنت است. جایی که کاربران می‌توانند همدیگر را ملاقات کنند و از تجربیات یکدیگر استفاده کنند و یا تجربیات و خاطرات خود را در قالب یک عکس با یکدیگر در میان بگذارند.

و یا نه اگه میخواین کسب و کار اینترنتی تون رو تو اینستاگرام راه بندازید؟ اولین چالش شما جذب کردن فالووره . برای این که بتونید فالوورهای خودتون رو توی اینستاگرام افزایش بدید باید ۵ نکته رو رعایت کنین:

نکته اول: تولید محتوای مناسب

اولین راه در جهت افزایش فالوور اینستاگرام تولید محتوای مناسب است. برای اینکه بتونید محتوای مناسب تولید کنید باید مخاطبینتون رو بشناسید. اگه اکانتتون درباره یه موضوع تخصصیه، انتشار محتوای بی ربط به شدت میتونه تعداد مخاطبینتون رو کاهش بده و علاقه ی اونا رو به دنبال کردن صفحه تون کم کنه. البته این حرف به این معنی نیست که شما باید یه روال خشک و ثابت رو دنبال کنید. اگه هر از چندگاهی مطالب مرتبط جالب یا منطبق بر مناسبت ها منتشر کنید می‌تونه تاثیر خوبی روی دنبال کننده هاتون داشته باشه.

۵ نکته اساسی در رابطه با افزایش فالوور اینستاگرام و رونق بخشیدن کسب و کارهای اینترنتی

نکته دوم: زمان بندی مناسب

زمان‌بندی مناسب بستگی به رفتار دنبال کننده‌ها داره. احتمالا در ساعت‌های خاصی تعداد بیشتری از فالوورهای شما گوشیشون رو چک می کنن و شانس دیده شدن پست‌های شما بیشتره. برای پیدا کردن این ساعتا کافیه صفحه‌تون رو به بیزینس تغییر بدین. در این صورت اینستاگرام ابزاری براتون فراهم می‌کنه که با استفاده از اون می‌تونید رفتار مخاطباتون رو بررسی کنید و ببینید تو چه ساعاتی از شبانه روز بیشتر فعالن. اگر هم نمی‌خواین این کار رو بکنین می‌تونین با یه سرچ ساده ابزارهای آنالیز زیادی رو تو اینترنت پیدا کنین که تو این زمینه کمکتون می‌کنن. که روشی بسیار مناسب در جهت افزایش فالوور اینستاگرام می باشد.

بیشتر بخوانید: ۲۰ روش آسان برای افزایش فالوور اینستاگرام

نکته سوم: کپشن خوب

کپشن از مهمترین اجزای پست شماست. کپشن‌های خشک و بی روح می‌تونه تاثیر منفی زیادی روی مخاطباتون بزاره و باعث بشه بعد از یه مدت بدون خوندن کپشن از روی پستتون رد بشن. پس باید کپشنتون رو جذاب کنین. برای مثال افراد مختلف رو تگ کنید یا از مخاطباتون بخواین که دوستاشون رو تگ کنن. اما یه سری نکات رو باید در نظر داشته باشید.

تعداد کاراکتر مناسب برای پست‌های تبلیغاتی ۱۲۵ کاراکتره، چون اگر کپشن شما بلندتر از این باشه اینستاگرام اون رو کوتاه می‌کنه و همین باعث می‌شه رغبت مخاطب برای خوندنش کم بشه. همچنین نباید در استفاده از هشتگ هم زیاده‌روی کنید. تعداد مناسب هشتگ بین ۵ تا ۱۰ تاست و بیشتر از اون ممکنه باعث بشه اینستاگرام پست‌های شمارو به مخاطباتون نشون نده.

نکته چهارم: تعامل با کاربره

وقتی در ساعات پیک مخاطباتون پست می‌زارید سعی کنید باهاشون تعامل کنید و تو همون ساعت‌های اولیه جواب کامنت‌ها رو بدید و اونا رو درگیر کنید. این کار باعث می‌شه پست شما تو تب اکسپلور اینستاگرام نشون داده بشه. اینطوری پست شما در معرض دید افرادی که جزو فالووراتون نیستن هم قرار می‌گیره و باعث می‌شه بازدید پست‌هاتون و تعداد مخاطباتون بیشتر بشه.

نکته پنجم: تداوم در انتشار محتوا

می‌تونید استوری بزارید، پست بزارید، ویدیو روی IGTV آپلود کنید یا لایو برید. استفاده از همه اینا باعث می‌شه تعداد افراد بیشتری به صفحه شما رجوع کنن و در نتیجه تعداد افراد بیشتری محتواتون رو دنبال کنن.

با رعایت کردن همه این نکات مطمئنا می‌تونید یه صفحه پرطرفدار داشته باشید. اما این همه‌ی راه نیست. 

 

و اما راه بسیار سریع و آسان،خرید فالوور اینستاگرام

اما در این بخش سوالی که پیش می آید این است که، چرا باید برای افزایش فالوور اینستاگرام خود اقدام به خرید فالوور بکنم؟
با توجه به شرایط به وجود آمده در رابطه با معیار سنجش کاربران در مورد پیج ها، زمانی که شما محصولات، خدمات، مطلب و تصویری در پیج به نمایش در می آورید، و مخاطب به پیج شما مراجعه می کند. اولین موردی که به آن نگاه می کند تعداد فالور ها و لایک های آن می باشد. که باید تعداد فالور هایتان زیاد باشد و پست شما با تعداد لایک بالا به نمایش درآید. در این صورت کاربر برای فالوو کردن ، لایک کردن و کامنت گزاشتن در صفحه شما بیشتر تمایل پیدا می کنید و این ذهنیت برای کاربران به وجود می آید ک پیج شما پر مخاطب بود و  همچنین برای استفاده و خرید نهایی از شما بیشتر ترغیب خواهد شد.
زمانی که شما از پیج خام و صفر فالوور اینستاگرام استارت کار خود را داشته باشید کمتر کاربری حاضر به فالو کردن پیج شما می باشد و به سختی این آمار افزایش پیدا می کند، اما وقتی پیج شما با چند هزار فالوور افزایش یابد کاربر با دیدن پیج شما قطعا تمایل بسیار بیشتری به فالو کردن شما نشان می دهد. کسب کار شما  رونق بسیار بیشتری خواهد شد.

 

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *