۲۰ نکته طلایی برای افزایش فالوور اینستاگرام

اگر قصد دارید فالوورهای اینستاگرام خود را زیاد کنید باید سبک زندگی خاصی را به ایشان ارائه کنید. امروزه در اینترنت مقاله‌های زیادی در رابطه با افزایش فالوور اینستاگرام وجود دارد. از این رو با توجه به اهمیت اینستاگرام در بازاریابی اینترنتی، در این مطلب ۲۰ نکته طلایی برای افزایش فالوور اینستاگرام بیان می‌شود. که با رعایت آنها می توانید رشد چشمگیری در اینستاگرام داشته باشید. برای انجام این کار بهتر است به موارد زیر اهمیت دهید.

آیا از اینستاگرام برای رونق کسب و کار خود استفاده می کنید؟

صبر کنید!

قبل از هر چیز بیایید به برخی از آمارهای عمومی در مورد اینستاگرام نگاهی بیندازیم:

۱۵۰ میلیون کاربر فعال

۶۰ میلیارد پست عکس

۱٫۲ میلیارد لایک در هر روز

۵۵ میلیون آپلود عکس در روز

بنابراین اگر هنوز از اینستاگرام برای کسب و کار خود استفاده نمی‌کنید، واقعاً این سوال مطرح می شود که: چرا؟!!!

در این مطلب قصد داریم برخی از ترفندهای اینستاگرامی برای رونق کسب و کار را معرفی کنیم.

به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام خود هستید؟ پس همین الان روی لینک افزایش فالوور اینستاگرام کلیک کنید و در عرض چند دقیقه هزاران فالوور ایرانی اینستاگرام را دریافت کنید

 

۱٫ یک کاربر فعال باشید:

اگر می‌خواهید Follower هایتان را افزایش دهید می‌بایست به صورت مداوم در اینستاگرام پست بگذارید به خصوص در ساعت‌های شلوغی که بیشتر دیده شوید. کاربران فعال حداقل روزانه ۳ مطلب در این شبکه اجتماعی منتشر می‌کنند.

 20 روش آسان برای افزایش فالوور اینستاگرام

۲٫ دکمه‌های شبکه اجتماعی را در بلاگ یا سایت خود قرار دهید:

شما باید در موقعیت‌های استراتژیک دکمه‌های شبکه اجتماعی را در بلاگ خود قرار دهید که بهترین جایگاه آن در پائین مقاله است.

۳٫ در وب سایت خود یک بنر از اینستاگرام اضافه کنید:

در یک نقطه پر بیننده از وب سایت خود، بنری با عنوان ” مرا Follow کنید ” یا چیزی شبیه به این قرار دهید. به خصوص در صفحه مخاطبین خود این کار را بکنید.

۴٫ حساب کاربری اینستاگرام خود را در ایمیل‌هایتان و در کارت تجاری خود قرار دهید:

این کار موجب تشویق مردم برای Follow کردن شما می‌شود. این مسئله در روابط کاری و تجاری شما نیز تأثیر مثبت دارد. و باعث می شود تا نام کاربری اینستاگرام شما در جاهای بیشتری دیده شده و در نتیجه تعداد Follower های شما افزایش یابد.

 

بیشتر بخوانید: ۵ نکته اساسی در رابطه با افزایش فالوور اینستاگرام و رونق بخشیدن کسب و کارهای اینترنتی

۵٫ عکس های خود را در دیگر شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

عکس های اینستاگرام خود را در دیگر اکانت های شبکه های اجتماعی از قبیل : فیس بوک، توییتر، گوگل پلاس، و غیره به اشتراک بگذارید. در واقع این کار راه بسیار خوبی برای افزایش بازدیدکننده های برند شماست. مطمئن شوید که دوستان فیس بوکی شما ، حساب اینستاگرام شما را می شناسند. از آنها بخواهید در اینستاگرام هم با شما تعامل داشته باشند.

به احتمال زیاد اینستاگرام اولین شبکه اجتماعی که در آن برای رونق کسب و کار خود فعالیت دارید، نیست. شما به احتمال زیاد از قبل در فیسبوک و توییتر هم فعالیت داشته اید. پس لایک های آنها را از دست ندهید و از آنها به نفع اینستاگرام استفاده کنید.

۶٫ از هشتگ (#) استفاده کنید:

 20 روش آسان برای افزایش فالوور اینستاگرام

با استفاده از هشتگ های محبوب، پست های شما بیشتر دیده می شود و فالوورها در اینستاگرام بیشتر خواهد شد. اما افراط نکنید. فقط از هشتگ های مرتبط با عکس های خود استفاده کنید.

برای مثال وقتی عکسی از مواد غذایی منتشر می کنید، نباید صرفا به خاطر اینکه هشتگ ” منظره” محبوب است از آن هشتگ نامرتبط استفاده کنید.

۷٫ دوستان خود را در عکس‌ها تگ کنید:

زمانی که شما دوستان خود را در عکس ها تگ می‌کنید، در اصل شما این عکس را به پروفایل آن‌ها نیز اضافه می‌کنید و در بخش عکس‌های تگ شده آن‌ها قرار می‌دهید. این باعث می‌شود دوستان آن‌ها نیز عکسی که منتشر کرده‌اید را ببینند و همین موضوع باعث افزایش دنبال کنندگان شما شود.

۸٫ با مردم در ارتباط باشید:

اگر می‌خواهید معروف شوید در هر شبکه اجتماعی که فکر می‌کنید باید با مردم در ارتباط باشید و با آن‌ها وارد مشورت، بحث و گفتگو شوید و از این طریق اکانت های خود را تبلیغ کنید. بهترین روش در اینستاگرام شرکت در بحث‌های نظرات صفحات پربازدید می‌باشد.

۹٫ بیوگرافی خود مثل عکس پروفایل و … را به روز کنید:

 20 روش آسان برای افزایش فالوور اینستاگرام

پروفایل شما اولین جایی است که مردم برای کسب اطلاعات بیشتر به آن نگاه خواهند کرد. برای اینکار ابتدا باید تصویری مناسب برای پروفایل، راه های تماس و توضیحاتی پیرامون فعالیت خود تنظیم گردانید.
حال که هویت ما انتقال یافت باید به دنبال نمایش رفتارهای‌مان باشیم، اما نوع رفتار و عملکرد ما رابطه نزدیکی با هدف حضورمان در یک محیط مجازی دارد، یعنی اگر اینستاگرام را انتخاب نمودیم، هدف حضور در آن را نیز شفاف سازیم؛ صرفاً تصمیم به اشتراک گذاشتن عکس‌های شخصی با دوستانمان داریم یا هدفی تجاری در پشت پرده تصاویرمان نهفته است. در هر دو حالت، حساسیت انتخاب بالاست زیرا انتخاب ما مثال بارز نمایش رفتارمان در محیط جدیدیست که وارد آن شدیم.

۱۰٫ افرادی را دنبال کنید که با شما وجه مشترک دارند:

با جستجوی هشتگ های مرتبط با خودتان افرادی که با شما وجه مشترک دارند را دنبال کنید تا دنبال کنندگان آن‌ها نیز بتوانند شما را راحت تر پیدا کنند.

۱۱٫ ارسال عکس های بسیار جذاب و با کیفیت :

 20 روش آسان برای افزایش فالوور اینستاگرام

عکس های اینستاگرام باید عکس هایی در خور اینستاگرام باشد. عکس های جذاب، کاربران را ترغیب می کند تا در گفتگوها شرکت کنند و عکس ها را که گویای سناریوی شماست، به اشتراک بگذارند.

۱۲٫ در رخدادهای عمومی شرکت کنید:

یکی از مواردی که همیشه مخاطبین را به سمت شما جلب می‌کند، توجه به مراسم‌ها و رخدادهای عمومی است که این موضوع در ایران نیز بسیار بازدهی بالایی دارد. شما با تبریک گفتن عید و یا انتشار یک مطلب مربوط به رخدادهای عمومی می‌توانید ارتباط بسیار خوبی با دنبال کنندگان خودتان برقرار کنید.

۱۳٫ ویدئو را فراموش نکنید:

یک قابلیت مهم در اینستاگرام ویدئوهای ۱ دقیقه ای است که به شما این فرصت را می‌دهد تا در۶۰ ثانیه آنچه می‌خواهید به دیگران انتقال دهید. انتشار ویدئو در پروفایل شما کمک می‌کند تا پروفایل اینستاگرام شما زنده به نظر برسد و فقط عکس‌های ثابت و بدون صدا در آن دیده نشود.

بیشتر بخوانیدافزایش فالوور اینستاگرام؛ چگونه فالوور برای اینستاگرام جذب کنیم؟

۱۴٫ مسابقه اجرا کنید:

اجرای رقابت راهی عالیست تا کاربران در مورد سازمان و شرکت شما گفتگو کنند. اگر هشتگ #contest را در اینستاگرام سرچ کنید می بینید که بیش از یک میلیون عکس برای آن وجود دارد. برای انجام این کار می توانید از ایده های زیر استفاه کنید:

  • از این هشتگ استفاده کنید: فالوورها از هشتگ شما در دیگر عکس ها استفاده می کنند—شما برنده را انتخاب می کنید.
  • تم عکس ها: فالوورها تم عکس شما را دنبال می کنند و پست هایی بر اساس آن تم می گذارند. – شما یک برنده انتخاب کنید.
  • تکرار پست: فالوورها، عکس های شما را در دیگر اکانت های اینستاگرام دوباره ارسال می کنند- شما یک برنده انتخاب می کنید.

۱۵٫ پروفایل فیسبوک خود را به اینستاگرام متصل کنید:

روش بسیار راحتی برای اتصال فیسبوک به اینستاگرام وجود دارند. در این روش، به راحتی می‌توانید پیام‌ها و پست‌های مشابه را بین تمام افرادی که با آن‌ها در ارتباط هستید به اشتراک بگذارید و این پیام‌ها و پست‌ها را در شبکه‌های اجتماعی مختلف منتشر کرده و در نتیجه ارتباطات خود را گسترش دهید.

۱۶٫ از پروفایل اینستاگرام در زمان نظر دهی در بلاگ ها استفاده کنید:

وقتی در یک بلاگ در حال درج نظر می‌باشید، این ایده خوبی است که پروفایل اینستاگرام خود را به شکل یک لینک در محتوای متن نظر خود اضافه کنید. این مورد باعث می‌شود تا با نویسندگان وب سایت‌ها یا بلاگ ها ارتباط برقرار کرده و آن‌ها را برای دنبال کردن شما تشویق کنید.

۱۷٫ از افرادی که به شما کمک کرده‌اند یاد کرده و از آن‌ها تشکر کنید:

وقتی مردم پیام‌های شما را Like می‌کنند، یا از شما در نظرات تشکر می‌کنند و یا حتی اسم و نام کاربری شما را منتشر می‌کنند، شما هم باید همین کارها را در قبال آن‌ها انجام دهید. با این کار نه تنها یک حرکت دوستانه و همه پسند کرده‌اید، بلکه باعث می‌شوید تا اینگونه افراد بیش از پیش شما را پشتیبانی کرده و دوباره دست به چنین کارهایی بزنند.

۱۸٫ ارائه محتوا و استفاده از تصویری مناسب:

همیشه یک ساختار را دنبال کنید، طوری که ایجاد عادت کنید. تصویری با کیفیت که بتواند محتوای شما را در قالب بصری نیز توضیح دهد بسیار کارامد خواهد بود.
فراموش نکنید زمانی که در اینستاگرام فعالیت دارید، این تصاویر می‌باشند که گویای رفتار شما هستند. داشتن نظم در زمان ارائه پست، انتخاب تگ مناسب و مربوط، المان‌هایی هستند که صدای محتوای شما را بسیار شفاف به گوش مخاطبانتان می‌توانند برسانند.
حال وقت تنفس در فضایی هست که ایجاد کرده‌ایم. این امر زمانی میسر خواهد شد که رابطه ایجاد کنیم. چرا که هر هدفی تنها با اشتراک گذاشتن آن به مقصد خواهد رسید.
خوشبختانه اینستاگرام بستری بسیار راحت برای ایجاد رابطه هاست. چون در آن می‌توانیم خیلی راحت با افرادی رابطه داشته باشیم که در مرز سبک زندگی و شیوه رفتاری ما حرکت می‌کنند و این هدفمندی سودی خالص برای اشتراک تفکر و رفتار ما در محیطی هست که وارد آن شدیم.

یه پیشنهاد شگفت انگیز: خرید فالوور ایسنتاگرام

۱۹٫ یک لیست از مطالب مفید تهیه کنید:

همانطور که در یکی از موارد بالا گفتیم، تهیه کردن و ارسال پیام‌های باکیفیت حائز اهمیت است. با توجه به اینکه شما نمی‌توانید تمام ۲۴ ساعت روز و تمام ۷ روز هفته را در اینستاگرام باشید، یا اینکه گاهی اوقات چیز باکیفیت و مناسبی برای ارسال ندارید، می‌توانید یک لیست از موضوعات جذاب تهیه کرده و هر از گاهی در اینجور شرایط آن‌ها را منتشر کنید. این موضوعات جذاب می‌تواند اخبار، آموزش و یا مقاله‌های مختلف باشد.

۲۰٫ پیشنهادهای ویژه‌ای فقط برای دنبال کنندگان اینستاگرام داشته باشید:

شرکت‌های بزرگی مانند کوکاکولا یا ردبول و حتی دیجی کالا در ایران برای دنبال کنندگان خودشان در اینستاگرام پیشنهای های ویژه‌ای ارائه می‌دهند.
مثلاً با ارائه تخفیف‌های ویژه فقط در اینستاگرام یا راه اندازی مسابقات در صفحه خودتان می‌توانید اینستاگرام خودتان را از وب سایتتان مجزا کنید تا دیگران را ترغیب به دنبال کردن اینستاگرام خود به صورت مجزا نیز بکنید.

خرید فالوور اینستاگرام

اما در این بخش سوالی که پیش می آید این است که، چرا باید برای افزایش فالوور اینستاگرام خود اقدام به خرید فالوور بکنم؟
با توجه به شرایط به وجود آمده در رابطه با معیار سنجش کاربران در مورد پیج ها، زمانی که شما محصولات، خدمات، مطلب و تصویری در پیج به نمایش در می آورید، و مخاطب به پیج شما مراجعه می کند. اولین موردی که به آن نگاه می کند تعداد فالور ها و لایک های آن می باشد. که باید تعداد فالور هایتان زیاد باشد و پست شما با تعداد لایک بالا به نمایش درآید. در این صورت کاربر برای فالوو کردن ، لایک کردن و کامنت گزاشتن در صفحه شما بیشتر تمایل پیدا می کنید و این ذهنیت برای کاربران به وجود می آید ک پیج شما پر مخاطب بود و  همچنین برای استفاده و خرید نهایی از شما بیشتر ترغیب خواهد شد.
زمانی که شما از پیج خام و صفر فالوور اینستاگرام استارت کار خود را داشته باشید کمتر کاربری حاضر به فالو کردن پیج شما می باشد و به سختی این آمار افزایش پیدا می کند، اما وقتی پیج شما با چند هزار فالوور افزایش یابد کاربر با دیدن پیج شما قطعا تمایل بسیار بیشتری به فالو کردن شما نشان می دهد. کسب کار شما  رونق بسیار بیشتری خواهد شد.
2 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *